Menedżer ds. pozyskiwania i realizacji kontraktów kolejowych w zakresie elektroenergetycznym i teletechnicznym

Miejsce pracy: Lublin


Zadania:

- pozyskiwanie kontraktów w branży kolejowej - zakresy elektroenergetyczny i teletechniczny

- pozyskiwanie potencjalnych klientów – zamawiających, generalnych wykonawców, dalszych podwykonawców

- analiza dokumentacji przetargowej

- przygotowywanie wycen / kosztorysów zgodnie z dokumentacją

- terminowość i rzetelność w przygotowywaniu ofert

- kontakt z przedstawicielami wykonawcy bezpośrednio w trakcie realizacji prac

- nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót zgodnie z projektem oraz specyfikacją techniczną

- organizowanie oraz nadzorowanie pracy podwykonawców

- współpraca z Działem Zakupów przy zamawianiu materiałów

- współpraca z Działem Kosztorysowania przy przygotowywaniu kosztorysów i ofert

Oczekiwania:

- doświadczenie w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów sektora infrastruktury kolejowej

- wykształcenie techniczne lub wyższe kierunkowe

- znajomość pakietu MS Office

- obsługa programu NormaPro

- obsługa programu Zuzia

- znajomość norm i przepisów branżowych

- umiejętność sporządzania przedmiarów, kosztorysów i wycen

- motywacja i zaangażowanie

- prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

- wsparcie na każdym etapie pozyskiwania i realizacji kontraktu (rozbudowana struktura wewnętrzna firmy – wyspecjalizowane działy firmy od przygotowywania kosztorysów, pozyskiwania i negocjowania ofert od dostawców, zamówień towarów, poszukiwania i negocjowania z podwykonawcami)

- pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole

- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę

- wynagrodzenie zasadnicze plus premia uzależniona od wyników pracy

- pracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku

keyboard_arrow_up