Oferta pracy
Menedżer ds. pozyskiwania i realizacji kontraktów kolejowych w zakresie elektroenergetycznym i teletechnicznym
Menedżer ds. pozyskiwania i realizacji kontraktów kolejowych w zakresie elektroenergetycznym i teletechnicznym
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- pozyskiwanie kontraktów w branży kolejowej - zakresy elektroenergetyczny i teletechniczny
- pozyskiwanie potencjalnych klientów – zamawiających, generalnych wykonawców, dalszych podwykonawców
- analiza dokumentacji przetargowej
- przygotowywanie wycen / kosztorysów zgodnie z dokumentacją
- terminowość i rzetelność w przygotowywaniu ofert
- kontakt z przedstawicielami wykonawcy bezpośrednio w trakcie realizacji prac
- nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót zgodnie z projektem oraz specyfikacją techniczną
- organizowanie oraz nadzorowanie pracy podwykonawców
- współpraca z Działem Zakupów przy zamawianiu materiałów
- współpraca z Działem Kosztorysowania przy przygotowywaniu kosztorysów i ofert
Oczekiwania:
- doświadczenie w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów sektora infrastruktury kolejowej
- wykształcenie techniczne lub wyższe kierunkowe
- znajomość pakietu MS Office
- obsługa programu NormaPro
- obsługa programu Zuzia
- znajomość norm i przepisów branżowych
- umiejętność sporządzania przedmiarów, kosztorysów i wycen
- motywacja i zaangażowanie
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- wsparcie na każdym etapie pozyskiwania i realizacji kontraktu (rozbudowana struktura wewnętrzna firmy – wyspecjalizowane działy firmy od przygotowywania kosztorysów, pozyskiwania i negocjowania ofert od dostawców, zamówień towarów, poszukiwania i negocjowania z podwykonawcami)
- pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- wynagrodzenie zasadnicze plus premia uzależniona od wyników pracy
- pracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku